Jäsenedut

Valtakunnallinen Reserviläisliitto ry, johon res.yhdistykset ja res.piirit kuuluvat, tarjoaa runsaasti erilaisia jäsenetuja ,joihin voit tutustua Reserviläisliiton sivuilla.

Paikkakuntakohtaisella tasolla Tyrnävän Reserviläiset ry:n jäsenetuja ovat mm.  Reserviläismajan käyttöoikeus mökin sääntöjen mukaisella tavalla. Mökille lunastetaan avain, hinta 25e, vuosittaisia tai muita maksuja mökistä ei ole. Mökki on kamiina lämmitteinen ja kaasuhellalla varustettu, lisäksi sauna, liiteri, kaksikerroksinen aitta, laavu, varasto, nuotiopaikka ja kaksi venettä. Tarkemmat ohjeet ja säännöt saa avainta lunastaessa.

Eräs monista toimintamuodoista on ampumatoiminta. Jäsenet voivat päästä mukaan ampumatoimintaan, harjoituksiin ja kilpailuihin ilman omia aseita. Ampumatoiminta on koulutettujen johtajien ja valvojien alaisena tapahtuvaa toimintaa.

Jäsenillä on lupa käyttää Tyrnävän ampumarataa radan säännöt huomioiden ja lunastamalla avain radalle.

Yhdistys järjestää pikkujoulu/kaudenpäättäjäistapahtuman johon kaikki jäsenet ovat tervetulleita.

Kerran vuodessa valitaan pitkäkestoisuuden ja aktiivisuuden perusteella Vuoden Aktiivijäsen, joka palkitaan pikkujoulussa laadukkaalla reserviläispuukolla.

Ylennysesityksiä jäsenille tehdään siten kuin mahdollista on, myös erilaisia huomionosoituksia ja mitaleita luovutetaan ansioiden mukaan.

Erilaisia kouluttautumismahdollisuuksia on useita vuosittain. Näistä voi kysellä puheenjohtajalta.

Monipuolinen ja vilkas toiminta on parhaiten nähtävissä ja koettavissa kun liittyy jäseneksi ja lähtee mukaan toimintaan.

Jäsenmaksu on 37,50 euroa vuosi.